pokračování konference k ČP
sv.Mikuláš
SK
pátek 1.12.2000

Neustále se zvyšující zájem uživatelů Internetu o stránku ČP, inicializovaný zejména krásnými a ladnými Janinými logy - Kolním, Vodním a nejnovějším a nejkrásnějším Kobylím, jakož i zvídavé dotazy Janiných vědychtivých knihomilů (...v které zemi zdobí Edisona jako vánoční stromek? ...kolik snědl jeho přítel krup?) zapříčinil vznik Svépomocného Podpůrného Informačního Sdružení pro vydání KNIHY KNIHOVNÍCH MOUDER (SPISpvKKM). Tento vpravdě vánoční (proto ten Santa Klaus) virtuální skvost vyjde pouze na Internetu a stane se již brzy nepostradatelným průvodcem každého pravého gympla.

JB: no na to jsem teda fakt zvědavej!

nositelka titulu
ČNKTČP-RA
JB: Podle statistik nám na Gympl stále kouká nákej ŠVAMBERK - kdo by to tak mohl být?

27. listopadu 2000 18:42
To nevím, ale je fakt, že já jsem například nechala Gympl v oblíbených na našem interneťáckém počítači pro veřejnost a kolegyně Veseláková si jej oblíbila též.

JB: Jana je rozená marketingová aktivistka! Cingra (a ten se tím živí!!) napadlo věnovat naše cédéčko do muzea - je to dobrý nápad, ale výsledkem je, že na naše skvělé gymplí cédéčko v krabičce padá prach z kostry velryby a návštěvníka ani nenapadne, jaký skvost se pod prachem skrývá. Janin rafinovaný nápad je hodný příchodu nového Milénia: a) umožnila setkání s naším gymplem zvídavým návštěvníkům knihovny b) provedla to nenápadně (oklamala by i detektiva Colomba) - neumístila odkaz na svůj počítač nýbrž na počítač nezasvěcené (a možná zvědavé) kolegyně!


nositel titulu
ČNKTČP-Čdpjzz
24. listopadu 2000 23:34

Ahoj Semjone, dnes jsem po dlouhé době navštívil zase gymplí stránky a s úžasem jsem zjistil, že těch variant je tolik, že by si mohl vlastně dát po setkání v pivovaru rozchod a každý by si mohl privátně vychutnat svoji variantu na Šumavě v klidu podle svých možností. Proč spojovat nespojitelné? Najmeme horské vůdce a utvoříme tedy asi 20 skupin. Všichni ostatní kromě gympláků budou platit tučný peníz a vydělané peníze je možno prohýřit na oslavě Vohryzkových stých narozenin. Nevyjde-li to, navrhuji založit nadaci s názvem........, která by se věnovala prohlubování či navazování vztahů mezi našimi potomky. Vzdyť by to byla nádhera, kdyby v jedněch škamnách zasedli ještě jednou stejná jména společně.
Tak a teď vážně. Odmitám tvořit program akce skoro 1 rok dopředu. Nejlepší je improvizace. Je sice krasné být jako princ Charles a mit naplánovanou každou minutu života dopředu, ale co když se pak letadlo na trase Praha Strakonice o 3 minuty zpozdí???? Pak bude vše v kelu.
Čau Čenda.
JB: Nápad s gymplem složeným z našich potomků je velmi zajímavý, vkládám tedy do programu na pátek večer společnou návštěvu SKL (Strakonické Klonovací Laboratoře) - tím zajistíme našim klonům stejný věk a kolem roku 2017 se sejdeme na první třídní schůzce našich kloňátek.
Čendovo odmítání přípravy programu (nikoli rok, ale pouhých 5 měsíců předem) svědčí o Čendově duševní nevyzrálosti! Teprve důkladná virtuální příprava dělá akci krásnou, bez přípravy by šlo o pouhých pár pěkných hodin, s přípravou je před námi ještě skoro 150 dní radosti!! Čendův dopis mne utvrdil v přesvědčení, že je rozumné pokračovat v již rozjeté přípravě výletu do okolí Knížecích plání - a kterou variantu nakonec použijeme (Čendovu improvizovanou nebo Knížecí proorganizovanou) se dohodneme až v pivovaru.

23. listopadu 2000 16:51
Čendova taktická změna všech již naplánovaných i schválených cílů a záměrů našeho bájného ČP dovedla tuto stránku na pokraj hluboce depresivní propasti. S rozpaky shledávám sílící vlnu zklamaných návštěvníků tohoto webu, někteří (např JC, JP_K, já) již započali ze zoufalství dokonce skládat nádherně pochmurné pohřební básně. Však nic není ztraceno, čekám na Čendu, jakmile se vyžvejkne, kam nás to chce zatáhnout na šumavský výlet, a jakmile JanaP_K dotvoří koňské logo, diskuze bude opět proudit jako pivo v trubkách!
JB

nositel titulu
ČNKTČP-Čdpjzz
10. listopadu 2000 16:07

...byl jsem nyní nahodou v jedné méně známé části Šumavy a tak nerad, ale vnáším zmatek a navrhuji poněkud jinou část Šumavy a to centrálni, kam se může každý dostat. Jinak co byste řekli místo vody třeba projíždce na koni? Už jsem na něm já osobně taky dlouho neseděl, ale myslim, že by to mohlo být zajímavé? Proč dále na setkáni nepracovat??????
Čenda

JB: Čenda opět nezklamal, celá pracně a umně budovaná ČP stavba se s rachotem kácí k zemi!
- ta krásná mapa, nad jejímž stahováním z Internetu a následným domalováváním turistických tras jsem přišel o zbytky zraku, Janino nádherné pivavodní logo ... vše jen marnost nad marnost!!
Na druhou stranu, kdyby šlo o klidná, starší, ke všemu svolná zvířata, byla by projížďka na jejich hřbetě možná méně studená, než koupel ve vodě!
- Jano, zkus vytvořit koňské logo ČP!!
- Čendo, pošli přesnou polohu oné nádherné šumavské partie, abych mohl připravit mapy!!

17. listopadu 2000 20:31

Tak jsem si už poněkolikáté přečetla veškerou korespondenci ohledně ČP a snad jsem konečně pochopila všechny varianty, které budoucí sraz nabízí. Nevím, jestli bych se neměla přidat k tříkolkářům. Tříkolku jsem jako malá nesmírně milovala, byl by to takový návrat do dětství. A Jana by měla začít psát, její výplody se krásně čtou.
I.

JB: Čendo, zájem o tříkolky stoupá, nakonec bychom mohli mít množstevní gymplí slevu!

nositelka titulu
ČNKTČP-nl
po 13.11.00 16:12
Honzo, tohle je jen zkouška. Nemohu za boha poslat naskenovaná loga.

út 14.11.00 14:13
Honzo, jestli vše dopadlo dobře, přišel Ti od mé kolegyně pí Veselákové majl. Loga k jednotlivým okruhům jsou snad jasná.
JB: obě loga nakonec šťastně dorazila, bicyklistické logo je už v záhlaví stránky, ale Jana poslala i krásné vodní logo, pokuď se nedělní vodní etapa opravdu uskuteční, logo je připravené! logo pro nedělní vodní etapu

nositelka titulu
ČNKTČP-dv
po 13.11.00 10:24
... napadlo mě, že bychom mohli jít všichni pěšmo a na provázku za sebou táhnout oblíbenou hračku na způsob kačera, koníka atp. Abysme se nehádali. A taky se chci zeptat, nač potřebuje virtuální Cingr balón.
JB: svým dotazem jsi virtuálního Cingra majzla po modrém zkřiveném xichtíku - na Šumavská blata ho dostaneme pouze tehdy, budou-li korunována nějakou nadpozemskou vyjímečností - a tou by mohl být horkovzdušný balon, majestátně a pohrdavě se vznášející nad našimi hrkajícími koly a tříkolkami. Cingr nás z gondoly pohodlně digitálně zachytí kamerou, náš zdánlivě chaotický pohyb teprve z výšky ukáže svou utajenou koordinovanou Šumabelí krásu. Bohužel, můj balónní úmysl zatím narazil na praktického Čendu, asi jsem přecenil jeho schopnost sehnat vše (ale inspiroval mne tou tříkolkou, že jí sehnal tak brzy...)
...dále mám jeden hloupý dotaz: vidí virtuální Cingr za tmy? Plánovaným nočním pochodem bychom ho mohli přinutit k účasti faktické. A pak se chci ještě zeptat, jestli některé z mnoha Čendových dětí není zrovna ve věku, kdy tříkolku mění za kolo s přídavnýma kolečkama (aby pak Markéta měla na čem jet - dítě si vzpomene, že je tříkolka jeho a je malér!) A ještě něco. Jaké nástupy!!! Už začínám trénovat kliky, běh (za autobusem i orientační), lezení po stromech a tak podobně, ale děsí mě představa, že přípravu vypiluješ natolik, že nám naplánuješ stejné cvičební úbory!!!! Zdraví tě Hanka
JB: jednotné ŠU (šumavské úbory) - špičkový nápad!! V pase mírně nabírané, se živůtkem s nabíranými rukávci, hlavně nezapomenout na ostře žlutooranžové šály, abychom v případě mlhy do sebe nenaráželi.
S okamžitou platností jseš kooptována do nejužšího koordinačního CPteamu!!
Žlutooranžové šály mě nadchly!! Ale trvám na pokrývkách hlavy. Pro dámy navrhuji slamáky se spoustou čerstvého ovoce ( poslouží jako svačina ) a pro pány třeba barety s peřím. Hlavně apeluj na Cingra, ať jsou botky pohodlné!! Do močálů i na parádu.
Hanka
JB: právě jsi Cingra jmenovala ŠB (šumavským baťou) - ale jako člen nejužšího koordinačního teamu na to máš PLNÉ právo

nositelka titulu
ČNKTČP-ot
10. listopadu 2000 12:13

teď momentálně nevím, jestli kupuji tříkolku - z těch mejlů to tak skoro vypadá, (nemuselo by to být vyloučené, určitě by se hodila i na jiné akce)

JB: tříkolkou ti chtěl udělat radost Cingr, poptal se Čendy a ten ti jí iniciativně asi koupil. Ale vypadá to, že pěší skupina bude také početná, zalíbila se mi myšlenka prolínání těch dvou skupin. Ale chtělo by to balón, aby to Cingr mohl z výšky nafilmovat! Nebude-li balon, použijeme tříkolku.


JanaP_K pro JC:

... tak jsi me svým majlíkem potěšil, že jsem si složila i drobný veršík:

Na Borová Lada
vypravím se ráda
lehnu si na záda
ulovím ováda
to bude p a r á d a!
JC pro JP_K:

...vždyt to říkám stále, žes má nejlepší inspirace (ne-li přímo můza). Řekl bych ale, že má poesie je, oproti tvé, romantické, taková syrovější:

Do Borových lad - možná
vypravím se rád - možná
nebýt nemocných zad - možná
neulovím si snad - housera MOŽNÁ!

JB: podařilo se mi zachytit vciťování JC v JP_K, z korespondence se uchovaly bohužel pouhé fragmenty...

nositelka titulu
ČNKTČP-ph
út 07.11.00 14:22
Problém je v tom, že se původně mělo jet na pivo a teď účastníci absolvují závod Železný muž (Gympl) - železná žena (Gympla). Sama se hlásím do Markétiny entomologické skupiny, která vychutná náhorní planinu pěšky. (Možnost sběru vzorků, zpěvu písní, vití věnečků a dalších potěšení uvítám).
Jana
P.S.: Nedělej si iluze, že s Čendou budeš někde volně pojíždět na kole - pomysli, že 25.5. může být také +35 ve stínu. Ach, ach.
st 8.11.2000 9:20
Ač mám krizi krizí, krizi vizí a vizi krizí, pracuji intenzivně na nápěvu Šum Šumná Šumavo. Zatím existují dvě verze:
a) ve stylu Marseillaisy - náročnější na hlasové party;
b) zádumčivější - nenáročná, vhodná pro všechny hlasy a zpěváky (i nezpěváky).
Jakmile provedeme nezbytné zkoušky s Příležitostným komorním sborem z Plzně, pošlu nahrávku.
Jana
PS. Nerozjíždíme to nějak předčasně?
JB: Hurá, už pracuju na choreografii obou prolínajících se a radostné protogymplí písně zpívajících družstev! Ale zrovna horka bych se bál nejmíň, spíš se děsím šumavských plískanic! V květnu může být Šumava ještě v hlubokém zimním spánku pod metrovou sněhovou přikrývkou! Ale věřím v Čendova organizátorského génia - nic prý není problém, cesty budou včas prohrabány a naše kroky (šlapy) nebudou ničím malicherným brzděny.
PS: Předčasně? já mám spíš hrůzu, že do května vše nestihneme (choreografii Šumabel, nastudování obou verzí Gympleillaisy, vinutí věnečků...)! A chybí nám vize Gymplů (gymplí doktrína) pro nové tisíciletí!

po 06.11.00 16:58

Odpovidam kratce, strucne a jasne: Kolo mam (typ blizici se znacce Ukrajina), nosic take, na ktery by se jeste jedno kolo dalo pridelat. Narocnost pripadneho cyklistickeho vyletu mi naprosto nedela starosti, upozornuji pouze, ze vsechna stoupani nad 1 promile kolo tlacim. Jinak pesi vylet bude pro mne stejne skvely jako cyklisticky - rad se prizpusobim (za vyse uvedene podminky tykajici se jednoho promile)(nikoli alkoholu v krvi). Co se tyce nedele, asi bych se nezucastnil a v sobotu vecer se vratil do Prahy k rodince.
Jirka

Monday, November 06, 2000 8:58 PM

Čau Č E N D I S L A V E!!!
Toto je pro tebe V Ý Z V A!!! Netvrď, že nedokážeš pro Markétu sehnat cyklistickou tříkolku! Někde bych našel reklamu výrobce, ale jak tě znám, ty to Z V L Á D N E Š!

Čau Mini
úterý 7. listopadu 2000 18:03

Dost dobře jsem nepochopil zda ji chce koupit nebo jen zapůjčit. S koupí samozřejmě neni problém. Dej mi vědět.

Čenda

6. listopadu 2000 16:57
já jsem tak šťastná, že můžu být svědkem takových úžasností, jako je mrkající půllitr, škubající se Jéňa s ódou, Pražáková s blafogynem a ještě k tomu Polášek s pohledem, který dostává průměrnou ženu do kolen... To štěstí je trochu kaleno kolem, tedy mým vztahem k němu - já jsem se totiž nepřiznala úplně ke všemu - kolo vedu nejen do kopce, ale i z kopce, po rovině (pokud se vůbec v našich geografických poměrech někdy nějaká vyskytne) jedu klikatě a padám způsobem, který děsí členy mého týmu i náhodné svědky, mám nějakou poruchu rovnováhy zřejmě, která mi nedovoluje se chovat normálně, a ještě poruchu vidění - jedním okem vidím na dálku, druhým na blízko,což má mnoho výhod, ale při kolojízdě nevidím na tu vzdálenost, která je pro věc nutná. Možná, že bych mohla jet na tříkolce a už mě vypínají
zatím ahoj markéta
JB: Markéto, myslím, že nebudeš sama v týmu pěšáků, dokonce tuším i zajímavé možnosti v choreografii (!!) pěší a kolní skupiny - naplánujeme dvě vzájemně se prolínající trasy tak, aby se při pohledu z vrchu naše putování ladně proplétalo (utvoříme takové "Šumabely")!! No a ve styčných bodech na sebe počkáme - a Cingr nás bude virtuálně koordinovat vysílačkou!
Hlavně se nenech vypnout! (... i když ... jak a kdy tě pak zase zapínají? jako ŠR? (Šípk.Růženku?)

po 06.11.00 12:13
Moc se mi to líbí - se vším souhlasím. Výlet bude určitě propracován do nejmenšího detailu. Jen se potřebuju ujistit, že se mi to jen zdá, když programové varianty 1-5 na mě dělají dojem závodu o "železného gymplího muže". Pak se chci nesměle pozeptat, co znamená "pěšovodní" ( to se jde houfně bystřinou k prameni?) a kolovodní ( to už nevím vůbec). Možná by mohla být ještě další varianta " základní" ( od slova základna) - pokud bude více družstev. Ta by řídila ze základny všechny skupiny ostatní, a vysílala jim na pomoc zdatné jedince, světlice, příp. zdravotnickou či jinou pomoc.( nad vším samozřejmě dohlíží virtuální Cingr.) P.S. Proč se na mě ten virtuální Cingr tak virtuálně pošklebuje???? a aby toho nebylo dost, tak ještě mění barvu!!!!!!
S pozdravem Čendův pivovar byl stejně nejhezčí krycí název - Hanka
JB: co znamená pěšovodní? - no to je sobota pěšky a neděle na lodi
kolovodní - to je sobota na kole, neděle na lodi

po 06.11.00 11:47
Subject: Ať žije ČP

díky, že mne řadíš do tvrdšího jádra naší třídy. I z tohoto důvodu se rád akce zúčastním, horské kolo i nosič na auto vlastním, takže žádné problémy. Mohu -li hlasovat, přimlouvám se raději za cyklovýlet (v pohodovém tempu). Ne žádnej Tour de Sumava, jak by to asi chtěl Čenda, nebo jiní sportovní blázni.
Jestli tomu správně rozumím, akce by se konala koncem května příštího roku. Podrobnější dispozice očekávám v březnu, dubnu. Minulé akce v hospodě u Ludvíků jsem se nemohl zúčastnit, protože jsem dlel v těch dnech pár tisíc kilometrů od domoviny a nešlo to už přeložit. Příště si ale termín už ohlídám.
V. Diviš
JB: no, přístup k E-majlu v sobě nese i příslušnost k tuhému Gymplímu jádru. Jednou budeme tuhý všichni. (nebo tuzí? tuhí?..)

opravený virtuportrét JC ne 05.11.00 20:30
Subject: CP-KO

Ta mapa mě uchvátila natolik, že bych možná opustil částečně svou virtualitu a přijel v sobotu ráno do Borové Lady a projel se s vámi na kole
Čau Mini

JB: jaký projel? Snad digitálně zachytil na video pro další zaplnění CD-Gympl!!! Konečně by byla dosažena nejvyšší qvalita!! Na co tu kameru vlastně máš?

Friday, November 03, 2000 12:45 PM
Subject: Re: PSS-CP

UUUUAAAAA ... asi tak nějak plane mé nitro nadšením, chladný rozum k tomu dodává - na vodu potřebuji otrlého kormidelníka, který se nebude ostýchat praštit mě pádlem, když šumění větru zaměním za zvuky blížícího se jezu a budu chtít vyskočit přes palubu, a na kolo nemůžu (naposled na mě řval jeden Moravák(!) bez stopy pověstné moravské bodrosti "krávo, jezdi o půlnoci, když to neumíš" - a měl pravdu). Pivo a chůze by měly být bez větších problémů.
Markéta

2. listopadu 2000 17:08

Mě by stačil jen pátek a sobota. A brala bych vyjížďku na kolech. Neděli bych přidala jen v případě zdařilého počasí a zdařilé nálady. Podrobnosti nechám na odbornících.
I

1. listopadu 2000 - SUMMIT PSS (podrobnosti zde)

Tato velmi plodná summita na přípravu ČP přinesla objevení nového významu zkratky ČP - nejde již jenom o Čendův Pivovar a Čendovo Působiště, ale i o Čendavo Pivavo.
Velmi důležitým výsledkem je i nový trefný a úderný slogan akce: Šum Šumná Šumavo, Piv Pivná Pivavo!
Bylo potvrzeno původní motto akce: Neexistuje špatné počasí, je jen špatně oblečený člověk.

Diskuse o programu ČP byla ostrá, ale korektní - Čenda navrhuje akci ČP protáhnout od pátku až do neděle s tímto (triathonovým) programem:
.. pátek večer: pivovar
.. sobota: zájezd na Šumavu (cca 1 hodinu autem od noclehu), tam výlet na kolech (kdo kolo nemá, tomu Čenda zajistí zapůjčení, kdo kolo má, ale nemá nosič na auto, tomu Čenda zajistí převoz kola z Prahy na Šumavu a zpět).
.. neděle: vodní část - sjezd nějaké řeky (lodě i řeku opět zajistí Čenda)

Konkrétní trasa výletu je v jednání, navrhuji náhorní plošinu u Knížecích Plání nedaleko Borových Lad. Předpokládám, že pěšky bychom udělali cca 20 km okruh, na kole trochu více, nicméně bych jako cíl výletu neviděl naše strhání se, spíše poklidnou projíždku místní panenskou přírodou (v okolí nejsou žádná lidská sídla, jde o hraniční oblast dříve přístupnou pouze pohraničníkům), Čenda prosazuje náročnější trasy... jednání je velmi delikátní, prosím o vaše návrhy.


29. října 2000 11:55
subject: ztracený syn se ozývá

Ahoj Honzo,
Předem děkuji za správu. Škoda, že jsem to nevěděl, že 6.října jste se sešli. Možná to víš, žiju už 13 let u sousedu v Německu a živím se tenisem. Právě pracuji v jednom hotelu v Alpách s celoročním provozem a tak si mohu vzít volno pouze, když je tu méně hostu. Zítra ráno odjíždím do Prahy na 2 týdny a tak doufám potkám Vaška Minaříka, který stále bydlí u mě za rohem. Od něho máš asi moji internetovou adresu. Navštívil jsem internetovou stránku naší třídy a prohlížel si fotky ze srazu, které pořádáte.
Doufám, že se někdy zase uvidíme, když teď budu v Praze. Bydlím stále na staré adrese a tel. 3122289. Tak zatím se měj
Ahoj Ivan Polášek

25. října 2000 14:09
Subject: logo

já jsem v presu
z toho v stresu
až se třesu!
Janin návrh oficiálního loga akce ČP Janin komentář:
půllitr je jasný (alespoň doufám) symbolizuje Čendovu hlavu, tmavé oči s brýlemi, veselý smajlíkový úsměv, pěna nahoře - Čendovu pohlavní pokrývku, čepici, čepení, ucho rafinovaně symbolizuje virtuálního Jéňu - je to jeho ušisko.
JB komentář:
Navíc v tom vidím nepřehlédnutelný blafogyn zkratky ČP - háček je pěna, bříško P je držátko, mrkání naznačuje účel akce, ...

21. října 2000 17:08
diskuze mne nadchla a je zbytecne cokoli dodavat. Samozrejme vse plati a mam to v kalendari.Jen jsem si myslel,ze bychom se mohli v sobotu rano odebrat na Sumavu nebo na vodu nebo na kola.Je treba nelenosit a vyuzit pekneho slunneho pocasi a poznat okolí.
Cenda
P.S.Neexistuje spatne pocasi, byva jen spatne obleceny clovek.
Cenda

znak města Strakonice Strakonice leží v malebné jihočeské krajině na soutoku řeky Volyňky se zlatonosnou Otavou. Spojitost se šumavským podhůřím umocňuje vrch Kuřidlo, Podsrp a Kání vrch spolu s kaskádou řepických rybníků a Blatským rybníkem, mezi kterými se Strakonice rozprostírají. Jméno města pochází od lidu praotce Straky, Stracha, Strakoně či Strachoně a celá jeho historie se váže k založení strakonického hradu a jeho vývoji.

Vývoj města začíná ve druhé polovině 12. století, kdy zde šlechtický rod Bavorů založil raně gotický hrad. Již Bavor I. daroval část hradu rytířskému řádu johanitů (sv. Jana Křtitele), který zde sídlil po dobu 700 let až do roku 1925. Ve 13. století byl postaven románsko-gotický kostel sv. Prokopa, komenda a ambit. Poté byla nad hradem vztyčena i věž Rumpál s hruškovitým půdorysem, která dnes slouží jako vyhlídková věž, zatímco v minulosti byla hladomornou. Do 1. pol. 14. stol. je datován vznik většiny nástěnných maleb v ambitu a kapitulní síni. V této době vznikla i středověká tradice rozdávání medové kaše chudým, kterou připomíná kamenný stůl na hradním nádvoří.
Další informace zde

opravený virtuportrét JC Miluju jakékoli (téměř) těšení se a TY a ta vaše "chystací" stránka na ČP mě rozjitřila natolik, že jsem z přemíry emocí splodil přiloženou téměř-báseň, ne-li téměř poému
Čau Mini
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Semjone, tys slunce naše
Od Jablunkova až do Aše

Jano, navař dosti kaše
Od Jablunkova až do Aše

Čendo, ty věčný jinoše
Od Jablunkova až do Aše

Ireno, oči pusť do smíchu říše
Od Jablunkova až do Aše

Marketo, ty usmíváš se stále plaše
Od Jablunkova až do Aše

Venco, ošetři bolesti naše
Od Jablunkova až do Aše

Dádo, tunE-la schvátila tě suše
Od Jablunkova až do Aše

Jirko, snad pěstuješ cypřiše
Od Jablunkova až do Aše

Hanko hledej vlajkonoše
Od Jablunkova až do Aše

Larisso, další setkání ti už kvaše!
Od Jablunkova až do Aše

Já toužil být třídní šašek
Od Jablunkova až do Aše

Všem vám přeji, i když tiše
Od Jablunkova až do Aše

Ať se daří srazy vaše ...
Od Jablunkova až do Aše


Friday, October 20, 2000 1:54 PM

Prosím Tě, ale u mé zprávy o internetových budkách na Gymplu není uvedeno,  že je převzata z Anopressu. Nerada bych se chlubila cizím peřím.
Jana
P.S. Virtuální Jéňa je krásný a kdyby byl víc do modra, mé nadšení by neznalo mezí.

(Janino barevné cítění s Virtuálním Cingrem jsem se pokusi okamžitě realizovat, správnou barvu jsem dlouho nemohl trefit, teprve opatrné naříznutí si vlastního ucha pomohlo nejen najít barvu, ale dokonce zachytit Cingrův přezíravý úsměšek nad ČP. )


Wednesday, October 18, 2000 6:08 PM
Porovnávala jsem data mých budoucích jarních akcí. Termín ČO (ČS, SČ)  je myslím ideální, označila jsem si ho na všech kalendářích, které mám.

I.

18. října 2000 17:05
Mám nějaký postohňový syndrom.
Dvě události posledních dní naznačují, že svět už nikdy  nebude, jaký dosud býval. Obě souvisí s brněnským počítačovým veletrhem Invex:  Václav Klaus při té příležitosti oznámil, že si otevřel vlastní internetovou stránku,  firma Český Internet zase, že od ledna na ulicích začne instalovat internetové  budky. Od Klausovy webové stránky si není třeba slibovat žádná výrazná  ulehčení pro život prostých Čechů. (Snad s jednou výjimkou úlevou z poznání, že  předsedův pověstný pragmatismus ještě není definitivně na lopatkách a že iracionální  tvrdohlavost, s níž se bránil novým technologiím, neplatí absolutně.) Stylizovaný  životopis, v němž Klaus vzpomíná na ponuré scény asi z heydrichiády (ten  roční klučina musel být vnímavý) pak zůstává pochoutkou spíše pro historiky. Zato  internetové budky mohou být pro každého. Do roka a půl má české ulice zdobit na  šest tisíc kukaní, v nichž si každý najde svůj autobus, zjistí, co se ten večer promítá  v kině anebo si zamejluje (třeba právě Václavu Klausovi). Profesionální  rejpal možná namítne, že to není nic pro obyčejné lidi. Jenže revolucí je  už samotná možnost, ne až její využívání. I po pádu železné opony mířila  dál spousta lidí na Balaton a do Tater. A přece se svět zásadně změnil i pro ně.
J.K.

Tuesday, October 17, 2000 7:09 PM

Termín vyhovuje. Pouze mám opodstatněné obavy, zda u Smrčinů nebudou opravovat střechu a kvůli Cingrům pořádat mimořádně FORARCH.
bolito

Tuesday, October 17, 2000 5:06 PM
Ano, 25.5. je pěkný termín. Děvčata zase budou mít narozeniny...

Dáda

Tuesday, October 17, 2000 5:08 PM

Souhlasim. Jirka

17. října 2000 15:29
Ahoj milé gymply i gymplové,
jaká to nevídaná E-smršť se přihnala do mé osiřelé schránky jako reakce na předchozí majl o CP!! Nápady se hrnou, demokracie kvasí, pivo se již vaří!! Hlavní změnou, která se rýsuje oproti předpokladu je termín. Aby bylo vyhověno všem požadavkům (teploučko a aby týden před ani po nebyly náké svátky), vychází mi první optimální termín až na pátek 25.května 2000.
Proto vás tímto žádám: vyjádřete se (kladně) k tomuto termínu, nenavrhujte už nic jiného (teda mimo zásadní nezpochybnitelné důvody, jako např trpaslíci u Hanky atd). Jakmile bude tento termín pevně vklíněn v našich kalendářích, budeme se moci již cele oddat radostnému plánování a dolaďování vlastního průběhu této akce.
já už se těším teď a termín jsem si označil výraznou červenou fixkou
honza

17. října 2000 11:55
Poznámka úvodem -  jste zřejmě všichni geniální a své báječné duchaplnosti sypete z rukávu, mě 1 mejl trvá (vymyslet) několik hodin a pak nemohu plynule sloužit lidu, takže raději sloužím a jsem virtuálně odmlklá, zato bych mohla 20. 4. se službou seknout a být v  17 na místě, a nechat  rodinu trpět svou nepřítomností až do neděle,  což je mi málo platné, protože jsem závislá odvozem na pracovně závislejších   a sociálně zodpovědnějších gymplech.
Z důvodu již mé zmíněné tuposti nechápu, co znamená PS, ale Čendovo čepování nevěsty v pivovaru je skoro absolutní. Nechápu dále, jak můžete věřit takovému bludu, že v našich končinách je později tepleji, a že se najde nějaký ideální termín - naopak je třeba násilím určit nějaké datum (např. 20.) a pak usilovně pracovat na tom, aby se ideálním stal, což znamená, aby  gympl vůbec mohl -postupně bude odstraňovat všech průměrně 150 překážek, které se určitě každému vyskytnou,   a aby se mu všechno líbilo. To druhé jde  většinou lépe méně inteligentním  jedincům,např. já sice program nevymyslím, ale budu zaručeně hýkat nadšením, s jedinou obavou, že když mě bude Jiří Ludvík topit v otavských peřejích jako léta páně 1969, mé hýkání nebude zcela upřímné.
Zdravím Markéta
P.S. Po monitoru nahoře mi už třetí den běhá malý zelený pavouk - fakt to není výkřik notorika - dnes jsem mu nasypala cukr.
---------------------------
Poté, co jsem pracně sesmolila svůj příspěvek , jsem si přečetla Dádův, a potvrdilo se moje podezření, že čím více invence a dobrých nápadů, tím menší šance cokoliv zrealizovat. Demokracie ocať pocať. Líbám Dádu, Markéta, ale gymplinku si vyprošuju, něco tak odporného jsem už dlouho nepotkala - gympla stará dobrá - to prosím.

17. října 2000 10:55
Stručně:
Termín hned po velikonocích mi nepřipadá nejšťastnější. Na velikonoce asi někam pojedeme a 4 dny nato už zase někam jet je trochu moc hutné. Odklad třeba o týden by vůbec neškodil. Čím později, tím bude tepleji a příjemněji.
Zkratka ČP je již obsazena jakousi pojišťovnou. Mně by se víc líbil název akce "Strakonický Čenda" (SČ).
Ahoj, pozdravuji všechny gymply a gymplinky (nebo jak se to správně přechyluje) !!  

Dáda

17. října 2000 06:38
Ahoj Honzo,
jako opozdilec se můžu vyjádřit už k bodům "prozatimní výsledky naší konference". S body 1-4 souhlasím bez výhrad.
jen k bodu 2: ČP: Čendův pivovar x čepování nevěsty ...= a já se už zalekla, že čepování piva!!
Pak mám ještě jednu připomínku. Tu památnou mohylu/rozhlednu bych zas v moc starých knihách nehledala. Jednou jsme na Slovensku hledali zříceninu podle starší mapy, ale byla totálně zřícená - tedy už k nenalezení. A pokud se část bodu 4 změní na bojovou hru ( z tábornického života známou jako " hon na lišku"), pak může být v ohrožení bod 3 ( myslím tím konkrétně doba návratu). To by ovšem záleželo na tom, jestli se budeme vzájemně hledat, nebo jestli zvolíme variantu každý po svém co nejrychleji na základnu - tedy domů. A kdo dorazí 1. vyhrává.( Virtuální Cingr s přehledem vše řídí, sleduje a rozhoduje o vítězi) .
Zdraví  Hanka

cingr.jpg (10701 bytes) 16. října 2000 22:55
No i ta Larissa me dojala svou téměř květnatou internetí komunikací!
(portrét Virtuálního Cingra byl získán agresivní počítačovou interpolací) - jak se ukázalo později, tato podoba není ještě zcela přesná, dole je již opravená

16. října 2000 16:45
1. Zkratka PS může některým starým latiníkům dělat potíže  (záměna za P.S.), ČP je opravdu veselejší, připomíná pěkné  historické čepení nevěsty.
2. Čas 17.00 vidím problematicky - z práce zdrhnout nemůžu.
3. Pivovar - začínat pivovarem? Budeme-li usilovně pít (zabránění  lynči...), nedovedu si představit, jak následující den zvládneme  putování ke kultovnímu místu starých Gymplů.
4. Honzo, Tvá geniální myšlenka, abychom spojili výlet s něčím  poučným, mne nadchla. Více duchovna by nám neuškodilo. Např.:
a) absolvovat rychlokurz hraní na dudy
b) potěšit domorodce hromadným přednesem některé z básní F. L. Čelakovského (strakonický rodák)
c) překvapit Čendu nastudováním hry J. K. Tyla Strakonický dudák aneb Hody divých žen. Pokud použijeme Tvou skvělou  metodu čtení každého druhého slova (v tomto případě stačí
 každý druhý řádek) bude text hry zkrácen na jednoaktovku  a to  bychom zvládli, když uvážíme, že na to máme celou zimu. Zkoušet  můžem po síti. 
Ahoj Jana     

16.řijna.2000 17:52
Nazdar Honzo,
odpovidam na CP:
1. CP se mi libi (a navic je to systemove konzistentni s jiz probehnuvsim LO).
2. Termin navrhuji pozdejsi, teplejsi, rozhodne ne velikonocni, ani  tyden pred ci po velikonocich.
3. Sjezd pereji je z meho pohledu vitany, rad jezdim na vodu, Otavu jsem jel jiz mnohokrat a jakekoli jetelne perejky me lakaji. Asi by zalezelo na pocasi - v pripade tepla by byla voda prima, v pripade chladna bych se primlouval za vylet (mozna i jen do okoli - to je take hezke - ale necham se ukecat k cemukoli.)
4. Nechal bych to na patek vecer a sobotu pres den s tim, ze bychom se v sobotu vecer po vyletu rozjeli domu.
5. Sraz v patek v 17:00 je skutecne dost brzo, obavam se ale, ze to bude zalezet spis na tom pivovaru.
6. Nevim, co to je cendova MANA, ale prohlidka pivovaru je vzdy inspirativni a prijemna.
To je, Honzo, jenom prvni reakce.
Mej se hezky. Jirka

15. října 2000 18:58
Diky ze si se toho ujal.Jen se to nesmi organizovat moc rychle,abychom si
vychutnali pripravu a taky abychom to nemuseli udelat jeste letos.
Cenda

15.řijna.2000 12:59
Ahoj vsichni!
Beru ČP, v 18.00, ev. do neděle do rána-dopoledne.Chci být v neděli po obědě doma, abych se zrestaurovala a uložila náhradní orgány do desinf. médií.

líbám. Larissa


13.řijna.2000 21:42
tady bolito.
Souhlasím s h, že 17,00 je brzy. Za stihnutelné bych považoval 18,00.
Termín po Velikonocích je taky pohoda.
ČP ve mni vyvolává pocit, že pivovar je NÁŠ, a to se mi líbí.
Začne-li konzumace v pátek, pozvolné rozpuštiní muže nastat již v sobotu, ale vydržím s Vámi i do nedile  (hlavni, když tam bude poíhodná lípa jako v Podolí - pozn. hlavni pro Dádu).

ahoj bo.

13. října 2000 11:51
Ahoj všichni !!
Čenda již iniciativně začal pracovat na setkání ČP.
Protože celá akce má několik úskalí (první je sám Čenda, navrhuje, abychom si v dubnu sjeli na lodi známé Strakonické Peřeje.... - ale to mu rozmlouvám, vodu mám rád, ale nikoli arkticky studenou), je potřeba naše co nejužší spolupráce.
Základní otázkou je termín: navrhovaný 15.4.2001 spadá do velikonoc, proto se nabízí 20-21.4.2001 - nebo později - tepleji?
Čendův hrubý návrh programu je:
--- pátek - večer prohlídka pivovaru, večeře s čerstvým pivem opět v pivovaru (nosit ho budou přímo od sudu a je prý TAK dobrý, že i nepivaři se stanou pivařema   - teda to tvrdí Čenda na mou námitku, že nejsme jako gymplí celek natolik zdatní pivaři - trochu se obávám, aby nás v noci nezačali lynčovat že pijeme málo.....), ubytování někde v penzionu/hotelu,
--- sobota - výlet na Šumavu (snad najdeme nákou originální-památnou gymplí mohylu/rozhlednu/kámen Jano, hledej ve starých knihách!!!)
--- další průběh - Čenda to chce protáhnout i do neděle, napište všichni, jaký máte názor: končit v sobotu večer nebo v neděli?
Další problém - oficiální zkratka akce: Čenda navrhuje PS, nebylo už náhodou gymplím komitéétem odsouhlaseno ČP (čendův pivovar)? ale nevadí, oficiální formuláře se zkratkou snad Larisso ještě nejsou natištěný, tak lze i zkratku pozměnit, bude-li čenda na ní trvat (ale ČP je takový veselejší...).
Dále: otázka pátečního začátku: trochu se bojím, že 17:00 v pátek je skoro moc brzo, teda já mohu z práce utýct kolem třetí, do Strakonic tak 1,5 hodiny, já bych to stihl... ale ostatní nevím nevím...  navrhuju 17:30 nebo 18:00 - nelze prý se slézat jak švábi na pivo, musíme dorazit a začít v jeden okamžik - ale pokuď nás dorazí aspoň část, proč né, kdo by nedorazil včas, tomu bychom pak při večeři poreferovali.
A což prohlídnout místo pivovaru Čendovu firmu MANA? Do kolika by to šlo? (myslím variantu kdo přijde do 17:00 půjde do pivovaru, kdo později do MANY....) -
Čendo: jaké jsou další možnosti gymplího vyžití ve Strakonicích? Což něco o Dudákovi? Abychom spojili výlet s něčím poučným?!
Všichni: vymýšlejte další náplň akce, času je dost, ale ať nás to pak nepřekvapí!!
Napište všichni váš názor na Strakonice 17:00
Zdravím Vás a očekávám pozitivní gymplí reakce
h

12. října 2000 04:53
Uz je treba zacit tvorit novou zkratku a tou je zkratka PS.
Hadejte co to je ?
Navsteva je samozrejme mozna,ale asi jen v patek tak od 17.oo hod.
Pujde to? V sobotu nevozmozno.
Na dalsim programu se dohodneme.
Dejte to vedet dalsimu OV.
Cau Cenda
tady jsou nejstarší příspěvky, nejnovější jsou zde